- E-shop
- Kurzy a školení pro auditory a uchazeče
- Příspěvky
- Košík
- Organizační pokyny ke kurzům a školením
- Kurzy a školení
- E-learningové kurzy
- Informace o zpracování osobních údajů
- Časopisy Auditing a Auditor
- Vydaná čísla
- Plán témat a harmonogram
- Desatero pravidel zveřejňování
- Předplatné a inzerce
Workshop k cyklu Spis auditora
Moderátorka a autorka workshopu:
Ing. Martina Křížová Chrámecká, auditorka, zaměstnankyně oddělení metodiky auditu Komory
Termín: 10. 10. 2019
Čas konání: 9:00 - 17:00 hod.
- prezence od 8:30 hod.
- přestávky s občerstvením cca v 10:30 hod a 14:45 hod.
- polední přestávka cca 12:30 - 13:15 (obědy nejsou zajištěny)
Počet hodin pro zápočet do KPV: 8 hodin
Variabilní symbol: 67619
Místo konání: Brno, hotel AVANTI, Střední 61
Dopravní spojení:
- tramvají – tramvaj č. 1, 6, 7 zastávka Hrnčířská na ulici Štefánikově;
- autem (GPS Loc: 49°12'46.17"N, 16°36'16.64"E) - pro příjezd z centra Brna odbočte z ulice Lidická na ulici Pionýrskou, poté vlevo směr Kaufland a sledujte směrovky k hotelu AVANTI;
pro příjezd ze směru Praha sledujte směr Svitavy a směr Kaufland, po vjezdu na ulici Sportovní odbočte za Kauflandem doprava a sledujte směrovky k hotelu AVANTI;
pro příjezd ze směru Bratislava jeďte stále rovně podél parku Lužánky směr Kaufland, za hokejovou halou na ulici Sportovní odbočte vlevo a sledujte směrovky k hotelu AVANTI.
Parkování:
- placené parkování na parkovišti hotelu Avanti
- zdarma v okolí nebo v obchodním centru Kaufland
Obsah:
Workshop je určen těm, kteří absolvovali celý cyklus školení „Spis auditora“. V rámci workshopu nebude přednášena teorie, ale naopak bude na případové studii procvičována praktická aplikace požadavků ISA na dokumentaci a rozsah prováděných auditních procedur. V průběhu workshopu bude účastník v roli vedoucího zakázky, který reviduje vybranou dokumentaci připravenou asistentem (stanovení významnosti, vyhodnocení rizik, auditní plán, testování vybraných kontrol, vybrané analytické testy, test opravné položky) a odpovídá na asistentovy zvídavé dotazy (testy ocenění zásob a úplnosti závazků, fyzická inventura, neotestované balance, následné události spod.). Moderátor workshopu bude pomáhat účastníkům nalézt chyby v dokumentaci a správné odpovědi na otázky.
Cena:
Pro auditory a asistenty auditora a uchazeče o vykonání auditorské zkoušky (nutno přihlásit se pod uživatelským jménem a heslem): 2. 100,- Kč vč. DPH
Cena pro ostatní: 3. 800,- Kč vč. DPH
Platbu účastnického poplatku proveďte předem na číslo účtu:
87039011/0100 pod variabilním symbolem.