Spis auditora - akceptace zakázky

Cena pro ostatní.
 

2 450 Kč vč. 21 % DPH ks


Přidat osobu/y
Počet volných míst: 3

Lektorka: Ing. Martina Křížová Chrámecká, auditorka, zaměstnanec oddělení metodiky auditu, účetnictví a profesního vzdělávání Komory

Termín:  3. 8. 2020

Čas konání:  9:00 - 14:00 hod.

  • prezence od 8:30 hod.
  • přestávka s občerstvením cca v 10:30 hod.


Počet hodin pro zápočet do KPV:  5 hodin

Variabilní symbol:  67820


!! UPOZORNĚNÍ PRO ÚČASTNÍKY – ZMĚNA MÍSTA KONÁNÍ !!

(Místo konání:  Praha, Úřad KA ČR, Opletalova 55, Praha 1 (původně hotel Olympik)

Dopravní spojení:

Vzhledem k omezené možnosti parkování v centru, doporučujeme využít pražskou MHD

  • tramvajítramvaj č. 5, 9, 15, 26 – stanice Hlavní nádraží;
  • metrem - trasa B – stanice Náměstí Republiky (výstup směr Masarykovo nádraží), trasa  C – stanice Hlavní nádraží
Parkování:

S ohledem na ztížené možnosti parkování v centru Prahy, doporučujeme využít pražskou MHD. Placené hlídané parkoviště u Hlavního nádraží nebo Masarykova nádraží


Obsah školení:

Školení je součástí vzdělávacího cyklu s tematikou SPIS AUDITORA.

Modul Akceptace zakázky se zaměří na: akceptaci zakázky - převzetí zakázky od předchozího auditora, zakázkový dopis (náležitosti dle ISA atd.), rizika, plán auditu, materialitu (stručně).


Cena:

Pro auditory a asistenty auditora a uchazeče o vykonání auditorské zkoušky (nutno přihlásit se pod uživatelským jménem a heslem): 1.350,- Kč vč. DPH

Cena pro ostatní:  2.450,- Kč vč. DPH

Platbu účastnického poplatku proveďte předem na číslo účtu: 87039011/0100 pod variabilním symbolem.

Daňový doklad vystavujeme na základě přijaté platby. Podrobnější informace naleznete v organizačních a stornovacích podmínkách pro vzdělávací akce Komory.