- E-shop
- Kurzy a školení pro auditory a uchazeče
- Příspěvky
- Košík
- Organizační pokyny ke kurzům a školením
- Kurzy a školení
- E-learningové kurzy
- Informace o zpracování osobních údajů
- Časopisy Auditing a Auditor
- Vydaná čísla
- Plán témat a harmonogram
- Desatero pravidel zveřejňování
- Předplatné a inzerce
Dopady Covid 19 a poklesu ekonomiky na provádění auditů roku 2020
Lektorka: Ing. Martina Křížová Chrámecká, auditorka, zaměstnankyně oddělení metodiky auditu, účetnictví a profesního vzdělávání Komory
Termín: 23. 9. 2020
Čas konání: 9:00 - 14:00 hod.
- prezence od 8:30 hod.
- přestávka s občerstvením cca v 10:30 hod.
Počet hodin pro zápočet do KPV: 5 hodin
Variabilní symbol: 71720
Místo konání: Praha, hotel Olympik, Sokolovská 138, Praha 8 - Invalidovna
Dopravní spojení:
- tramvají – stanice Invalidovna, linky 8, 3, 24; poté cca 5 min. pěšky;
- metrem – stanice trasy B – Invalidovna, poté cca 5 min. pěšky;
- autem (GPS: 50° 5' 54.0358151" N, 14° 28' 6.5635872) – směr od centra: po Rohanském nábřeží, vpravo do ulice K Olympiku; směr od Libně: po ulici Voctářova, rovně přes křižovatku Švábky, vlevo do ulice U Rustonky, vpravo po ulici Sokolovská, vlevo do ulice Nekvasilova.
Parkování:
- možnost parkování na parkovišti hotelu Olympik (hlídané parkoviště za 200,- Kč/den - je třeba zastavit před vchodem do hotelu, na recepci si vyzvednout a zaplatit kartičku na parkování a poté pokračovat dále na parkoviště).
V okolí hotelu jsou parkovací zóny, doporučujeme využít pražskou MHD.
Obsah školení: školení je zaměřeno na předpokládané dopady opatření v souvislosti s COVID-19 a poklesu ekonomiky na provádění auditů roku 2020.
Pokud máte specifický dotaz týkající se této oblasti, prosím zašlete ho před školením na adresu koktova@kacr.cz
Školení se bude věnovat očekávaným dopadům do všech tří klíčových fází auditu:
1. Plánování:
a. Vyhodnocení rizika zakázky – nepřetržité trvání účetní jednotky, významné odhady
b. Identifikace a vyhodnocení rizik (změny v činnosti účetní jednotky, definování nezávislého očekávání pro předběžné analytické procedury)
c. Stanovení materiality při výrazném změně výsledků
d. Riziko podvodu
e. Změny v kontrolním prostředí společnosti
2. Provádění auditu
a. Účast na fyzické inventuře v případě karantény/výskytu COVID 19 ve společnosti apod.
b. Audit odhadů – zejména ocenění hmotných aktiv, finančních investic, pohledávek, odložená daňová pohledávka
c. Využívání elektronické komunikace – riziko podvodu
d. Podpora státu z programů COVID (dotace) a dopady do účetnictví
e. Možné dopady do vzorkování – nehomogenní populace
3. Finalizace auditu
a. Předpoklad nepřetržitého trvání účetní jednotky
b. Předpokládaná zveřejnění v účetní závěrce
c. Dopady na zprávu auditora
i. Významná nejistota ohledně předpokladu trvání
ii. Zdůraznění skutečnosti
iii. Nesouhlas
iv. Omezení
d. Následné události
Cena:
Pro auditory a asistenty auditora a uchazeče o vykonání auditorské zkoušky (nutno přihlásit se pod uživatelským jménem a heslem): 1.350,- Kč vč. DPH
Cena pro ostatní: 2.450,- Kč vč. DPH
Platbu účastnického poplatku proveďte předem na číslo účtu:
87039011/0100 pod variabilním symbolem.