Lektorka: Ing. Simona Pacáková, auditorka, daňová poradkyně, soudní znalkyně v oboru ekonomika, členka KCÚ.
Termín konání: 22. května 2026
Čas konání: 9:00 - 15.00 hodin
Počet hodin pro zápočet do KPV: 6 hodin
Variabilní symbol: 63126
Místo konání: Brno, hotel AVANTI, Meeting Room 1, Střední 61
Dopravní spojení:
- tramvají – tramvaj č. 1, 6, 7 zastávka Hrnčířská na ulici Štefánikově;
- autem (GPS Loc: 49°12'46.17"N, 16°36'16.64"E) - pro příjezd z centra Brna odbočte z ulice Lidická na ulici Pionýrskou, poté vlevo směr Kaufland a sledujte směrovky k hotelu AVANTI;
pro příjezd ze směru Praha sledujte směr Svitavy a směr Kaufland, po vjezdu na ulici Sportovní odbočte za Kauflandem doprava a sledujte směrovky k hotelu AVANTI;
pro příjezd ze směru Bratislava jeďte stále rovně podél parku Lužánky směr Kaufland, za hokejovou halou na ulici Sportovní odbočte vlevo a sledujte směrovky k hotelu AVANTI.
Parkování:
- placené parkování na parkovišti hotelu Avanti
- zdarma v okolí nebo v obchodním centru Kaufland
Obsah školení:
1. Úvod do technologie kryptoaktiv – nutné základy pro účetní a auditory
2. Legislativní rámec a relevantní judikatura
a. Nařízení MiCA
b. Zákon č. 31/2025 o digitalizaci finančního trhu a doprovodný zákon
3. Vykazování kryptoaktiv a transakcí s nimi v účetní závěrce
4. Daňové aspekty kryptoaktiv – DPH a daň z příjmů
5. Typy auditorských zakázek
6. Auditorská rizika spojená s vydáváním, držbou a nakládáním s kryptoaktivy
7. Specifické auditorské testy pro kryptoaktiva
Cena:
Cena pro auditory a asistenty auditora a uchazeče o vykonání auditorské zkoušky (nutno přihlásit se pod uživatelským jménem a heslem): Kč 1.620,- vč. DPH
Cena pro ostatní: Kč 2.940,- vč. DPH
Platbu účastnického poplatku proveďte předem na číslo účtu: 87039011/0100 pod variabilním symbolem školení nebo číslem objednávky.
Daňový doklad vystavujeme na základě přijaté platby. Podrobnější informace naleznete v organizačních pokynech pro vzdělávací akce KA ČR http://www.kacr.cz/organizacni-pokyny-a-stornovaci-podminky .