Workshop k cyklu Spis auditora

Cena pro ostatní.
 

3 800 Kč vč. 21 % DPH ks


Přidat osobu/y
Počet volných míst:

S ohledem na přijatá mimořádná opatření vládou ČR bylo toto školení zrušeno.

Účastníkům, kteří uhradili účastnický poplatek, bude vrácen na účet a vystaven dobropis, který bude zaslán na e-mail.

Školení je součástí cyklu školení ke spisu auditora a v současném zpracování ho nelze zatím realizovat formou webináře. Školení plánujeme znovu zařadit do programu vzdělávání v roce 2021.


Moderátorka a autorka workshopu: Ing. Martina Křížová Chrámecká, FCCA, auditorka, metodik auditu a účetnictví Komory

Termín:  12. 11. 2020

Čas konání:  9:00 - 17:00 hod.

  • prezence od 8:30 hod.
  • přestávky s občerstvením cca v 10:30 hod a 14:45 hod.
  • polední přestávka cca 12:30 - 13:15 (obědy nejsou zajištěny)

Počet hodin pro zápočet do KPV:  8 hodin

Variabilní symbol:  70520


Místo konání:  Brno, hotel CONTINENTAL, Kounicova 6

Dopravní spojení:

  • tramvají a pěšky - od Hlavního nádraží možno pěšky asi 15 až 20 minut přes centrum města (Masarykova ul. – nám. Svobody – Rašínova ul. – Moravské nám. – Kounicova ul.) nebo tramvají č. 1 ze stanice Hlavní nádraží, směr Řečkovice, výstupní je druhá zastávka, tedy Moravské nám. – dále pěšky přes park na Kounicovu ulici
  • od hotelu Grand (autobusové nádraží): tramvají č. 1 ze stanice Hlavní nádraží, směr Řečkovice, výstupní je druhá zastávka, tedy Moravské nám. – dále pěšky přes park na Kounicovu ulici
  • od autobusového nádraží – Zvonařka: tramvají č. 12 – výstupní stanicí je Hlavní nádraží – zde přestup na tramvaj č. 1, směr Řečkovice, výstupní je zastávka Moravské nám. – dále pěšky přes park na Kounicovu ulici.
  • autem - směr z Prahy: D1 / E50, E65, použijte EXIT 194B - EXIT Brno-centrum a sledujte označení Centrum; směr z Bratislavy: D2 / E65, EXIT Brno-centrum; směr ze Svitav: E461; směr z Olomouce E50.

Parkování:


Obsah:

Workshop je určen těm, kteří absolvovali celý cyklus školení „Spis auditora“. V rámci workshopu nebude přednášena teorie, ale naopak bude na případové studii procvičována praktická aplikace požadavků ISA na dokumentaci a rozsah prováděných auditních procedur. V průběhu workshopu bude účastník v roli vedoucího zakázky, který reviduje vybranou dokumentaci připravenou asistentem (stanovení významnosti, vyhodnocení rizik, auditní plán, testování vybraných kontrol, vybrané analytické testy, test opravné položky) a odpovídá na asistentovy zvídavé dotazy (testy ocenění zásob a úplnosti závazků, fyzická inventura, neotestované balance, následné události spod.). Moderátor workshopu bude pomáhat účastníkům nalézt chyby v dokumentaci a správné odpovědi na otázky.


Cena:

Pro auditory a asistenty auditora a uchazeče o vykonání auditorské zkoušky (nutno přihlásit se pod uživatelským jménem a heslem): 2.100,- Kč vč. DPH

Cena pro ostatní:  3.800,- Kč vč. DPH

Platbu účastnického poplatku proveďte předem na číslo účtu: 87039011/0100 pod variabilním symbolem.

Daňový doklad vystavujeme na základě přijaté platby. Podrobnější informace naleznete v organizačních a stornovacích podmínkách pro vzdělávací akce Komory.