Workshop k cyklu Spis auditora

Cena pro ostatní.
 

3 800 Kč vč. 21 % DPH ks


Přidat osobu/y
Počet volných míst: 11

Moderátorka a autorka workshopu: Ing. Martina Křížová Chrámecká, auditorka, metodik auditu a účetnictví Komory

Termín:  14. 5. 2020

Čas konání:  9:00 - 17:00 hod.

  • prezence od 8:30 hod.
  • přestávky s občerstvením cca v 10:30 hod a 14:45 hod.
  • polední přestávka cca 12:30 - 13:15 (obědy nejsou zajištěny)

Počet hodin pro zápočet do KPV:  8 hodin

Variabilní symbol:  65220

Místo konání:  Praha, hotel Olympik, Sokolovská 138, Praha 8 - Invalidovna

Dopravní spojení:

  • tramvají – stanice Invalidovna, linky 8, 3, 24; poté cca 5 min. pěšky;
  • metrem – stanice trasy B – Invalidovna, poté cca 5 min. pěšky;
  • autem (GPS: 50° 5' 54.0358151" N, 14° 28' 6.5635872) – směr od centra: po Rohanském nábřeží, vpravo do ulice K Olympiku; směr od Libně: po ulici Voctářova, rovně přes křižovatku Švábky, vlevo do ulice U Rustonky, vpravo po ulici Sokolovská, vlevo do ulice Nekvasilova.

Parkování:

  • možnost parkování na parkovišti hotelu Olympik (hlídané parkoviště za 200,- Kč/den - je třeba zastavit před vchodem do hotelu, na recepci si vyzvednout a zaplatit kartičku na parkování a poté pokračovat dále na parkoviště).

V okolí hotelu jsou parkovací zóny, doporučujeme využít pražskou MHD.


Obsah:

Workshop je určen těm, kteří absolvovali celý cyklus školení „Spis auditora“. V rámci workshopu nebude přednášena teorie, ale naopak bude na případové studii procvičována praktická aplikace požadavků ISA na dokumentaci a rozsah prováděných auditních procedur. V průběhu workshopu bude účastník v roli vedoucího zakázky, který reviduje vybranou dokumentaci připravenou asistentem (stanovení významnosti, vyhodnocení rizik, auditní plán, testování vybraných kontrol, vybrané analytické testy, test opravné položky) a odpovídá na asistentovy zvídavé dotazy (testy ocenění zásob a úplnosti závazků, fyzická inventura, neotestované balance, následné události spod.). Moderátor workshopu bude pomáhat účastníkům nalézt chyby v dokumentaci a správné odpovědi na otázky.


Cena:

Pro auditory a asistenty auditora a uchazeče o vykonání auditorské zkoušky (nutno přihlásit se pod uživatelským jménem a heslem): 2.100,- Kč vč. DPH

Cena pro ostatní:  3.800,- Kč vč. DPH

Platbu účastnického poplatku proveďte předem na číslo účtu: 87039011/0100 pod variabilním symbolem.

Daňový doklad vystavujeme na základě přijaté platby. Podrobnější informace naleznete v organizačních a stornovacích podmínkách pro vzdělávací akce Komory.