- E-shop
- Kurzy a školení pro auditory a uchazeče
- Příspěvky
- Košík
- Organizační pokyny ke kurzům a školením
- Kurzy a školení
- E-learningové kurzy
- Informace o zpracování osobních údajů
- Časopisy Auditing a Auditor
- Vydaná čísla
- Plán témat a harmonogram
- Desatero pravidel zveřejňování
- Předplatné a inzerce
Workshop k cyklu Spis auditora
Moderátorka a autorka workshopu: Ing. Martina Křížová Chrámecká, auditorka, metodik auditu a účetnictví Komory
Termín: 6. 2. 2020
Čas konání: 9:00 - 17:00 hod.
- prezence od 8:30 hod.
- přestávky s občerstvením cca v 10:30 hod a 14:45 hod.
- polední přestávka cca 12:30 - 13:15 (obědy nejsou zajištěny)
Počet hodin pro zápočet do KPV: 8 hodin
Variabilní symbol: 63020
Místo konání: Praha, hotel Olympik, Sokolovská 138, Praha 8 - Invalidovna
Dopravní spojení:
- tramvají – stanice Invalidovna, linky 8, 3, 24; poté cca 5 min. pěšky;
- metrem – stanice trasy B – Invalidovna, poté cca 5 min. pěšky;
- autem (GPS: 50° 5' 54.0358151" N, 14° 28' 6.5635872) – směr od centra: po Rohanském nábřeží, vpravo do ulice K Olympiku; směr od Libně: po ulici Voctářova, rovně přes křižovatku Švábky, vlevo do ulice U Rustonky, vpravo po ulici Sokolovská, vlevo do ulice Nekvasilova.
Parkování:
- možnost parkování na parkovišti hotelu Olympik (hlídané parkoviště za 200,- Kč/den - je třeba zastavit před vchodem do hotelu, na recepci si vyzvednout a zaplatit kartičku na parkování a poté pokračovat dále na parkoviště).
V okolí hotelu jsou parkovací zóny, doporučujeme využít pražskou MHD.
Obsah:
Workshop je určen těm, kteří absolvovali celý cyklus školení „Spis auditora“. V rámci workshopu nebude přednášena teorie, ale naopak bude na případové studii procvičována praktická aplikace požadavků ISA na dokumentaci a rozsah prováděných auditních procedur. V průběhu workshopu bude účastník v roli vedoucího zakázky, který reviduje vybranou dokumentaci připravenou asistentem (stanovení významnosti, vyhodnocení rizik, auditní plán, testování vybraných kontrol, vybrané analytické testy, test opravné položky) a odpovídá na asistentovy zvídavé dotazy (testy ocenění zásob a úplnosti závazků, fyzická inventura, neotestované balance, následné události spod.). Moderátor workshopu bude pomáhat účastníkům nalézt chyby v dokumentaci a správné odpovědi na otázky.
Cena:
Pro auditory a asistenty auditora a uchazeče o vykonání auditorské zkoušky (nutno přihlásit se pod uživatelským jménem a heslem): 2.100,- Kč vč. DPH
Cena pro ostatní: 3.800,- Kč vč. DPH
Platbu účastnického poplatku proveďte předem na číslo účtu:
87039011/0100 pod variabilním symbolem.