Workshop k cyklu Spis auditora

Cena pro ostatní.
 

3 800 Kč vč. 21 % DPH ks


Přidat osobu/y
Počet volných míst: 1

Moderátor a autor workshopu:

Ing. Jan Mikeš, auditor

Termín:  24. 10. 2019

Čas konání:  9:00 - 17:00 hod.

  • prezence od 8:30 hod.
  • přestávky s občerstvením cca v 10:30 hod a 14:45 hod.
  • polední přestávka cca 12:30 - 13:15 (obědy nejsou zajištěny)


Počet hodin pro zápočet do KPV:  8 hodin

Variabilní symbol:  68419


Místo konání:  Ostrava, hotel IMPERIAL (IMPERIAL hotel Ostrava), Tyršova 6, Ostrava 2

Dopravní spojení:

  • tramvajíz vlakového nádraží – jeďte kteroukoli tramvají do zastávky Elektra (6. zastávka), přejděte Nádražní ulici a pokračujte rovně; Hotel Imperial je vzdálen asi 2 min. chůze; z autobusového nádraží – jeďte tramvají číslo 2, 4, 8 nebo 12 ze zastávky Náměstí Republiky, směrem do centra Ostravy; vystupte na zastávce Elektra (2. zastávka); Hotel Imperial je vzdálen asi 2 min. chůze.
  • autem - GPS souřadnice: N 49°50'3.578", E 18°17'23.498"

Parkování:

  • v okolí hotelu
  • v podzemní garáži s myčkou aut
  • před hotelem za poplatek

Obsah:

Workshop je určen těm, kteří absolvovali celý cyklus školení „Spis auditora“. V rámci workshopu nebude přednášena teorie, ale naopak bude na případové studii procvičována praktická aplikace požadavků ISA na dokumentaci a rozsah prováděných auditních procedur. V průběhu workshopu bude účastník v roli vedoucího zakázky, který reviduje vybranou dokumentaci připravenou asistentem (stanovení významnosti, vyhodnocení rizik, auditní plán, testování vybraných kontrol, vybrané analytické testy, test opravné položky) a odpovídá na asistentovy zvídavé dotazy (testy ocenění zásob a úplnosti závazků, fyzická inventura, neotestované balance, následné události spod.). Moderátor workshopu bude pomáhat účastníkům nalézt chyby v dokumentaci a správné odpovědi na otázky.


Cena:

Pro auditory a asistenty auditora a uchazeče o vykonání auditorské zkoušky (nutno přihlásit se pod uživatelským jménem a heslem): 2.100,- Kč vč. DPH

Cena pro ostatní:  3.800,- Kč vč. DPH

Platbu účastnického poplatku proveďte předem na číslo účtu: 87039011/0100 pod variabilním symbolem.

Daňový doklad vystavujeme na základě přijaté platby. Podrobnější informace naleznete v organizačních a stornovacích podmínkách pro vzdělávací akce Komory.