- E-shop
- Kurzy a školení pro auditory a uchazeče
- Příspěvky
- Košík
- Organizační pokyny ke kurzům a školením
- Kurzy a školení
- E-learningové kurzy
- Informace o zpracování osobních údajů
- Časopisy Auditing a Auditor
- Vydaná čísla
- Plán témat a harmonogram
- Desatero pravidel zveřejňování
- Předplatné a inzerce
Workshop k cyklu Spis auditora
Moderátor a autor workshopu:
Ing. Jan Mikeš, auditor
Termín: 24. 10. 2019
Čas konání: 9:00 - 17:00 hod.
- prezence od 8:30 hod.
- přestávky s občerstvením cca v 10:30 hod a 14:45 hod.
- polední přestávka cca 12:30 - 13:15 (obědy nejsou zajištěny)
Počet hodin pro zápočet do KPV: 8 hodin
Variabilní symbol: 68419
Místo konání: Ostrava, hotel IMPERIAL (IMPERIAL hotel Ostrava), Tyršova 6, Ostrava 2
Dopravní spojení:
- tramvají – z vlakového nádraží – jeďte kteroukoli tramvají do zastávky Elektra (6. zastávka), přejděte Nádražní ulici a pokračujte rovně; Hotel Imperial je vzdálen asi 2 min. chůze; z autobusového nádraží – jeďte tramvají číslo 2, 4, 8 nebo 12 ze zastávky Náměstí Republiky, směrem do centra Ostravy; vystupte na zastávce Elektra (2. zastávka); Hotel Imperial je vzdálen asi 2 min. chůze.
- autem - GPS souřadnice: N 49°50'3.578", E 18°17'23.498"
Parkování:
- v okolí hotelu
- v podzemní garáži s myčkou aut
- před hotelem za poplatek
Obsah:
Workshop je určen těm, kteří absolvovali celý cyklus školení „Spis auditora“. V rámci workshopu nebude přednášena teorie, ale naopak bude na případové studii procvičována praktická aplikace požadavků ISA na dokumentaci a rozsah prováděných auditních procedur. V průběhu workshopu bude účastník v roli vedoucího zakázky, který reviduje vybranou dokumentaci připravenou asistentem (stanovení významnosti, vyhodnocení rizik, auditní plán, testování vybraných kontrol, vybrané analytické testy, test opravné položky) a odpovídá na asistentovy zvídavé dotazy (testy ocenění zásob a úplnosti závazků, fyzická inventura, neotestované balance, následné události spod.). Moderátor workshopu bude pomáhat účastníkům nalézt chyby v dokumentaci a správné odpovědi na otázky.
Cena:
Pro auditory a asistenty auditora a uchazeče o vykonání auditorské zkoušky (nutno přihlásit se pod uživatelským jménem a heslem): 2.100,- Kč vč. DPH
Cena pro ostatní: 3.800,- Kč vč. DPH
Platbu účastnického poplatku proveďte předem na číslo účtu:
87039011/0100 pod variabilním symbolem.