Workshop k cyklu Spis auditora

Cena pro ostatní.
 

3 800 Kč vč. 21 % DPH ks


Přidat osobu/y
Počet volných míst:

Moderátor workshopu:

Ing. Jan Mikeš, auditor

Termín:  3. 6. 2020

Čas konání:  9:00 - 17:00 hod.

  • prezence od 8:30 hod.
  • přestávky s občerstvením cca v 10:30 hod a 14:45 hod.
  • polední přestávka cca 12:30 - 13:15 (obědy nejsou zajištěny)


Počet hodin pro zápočet do KPV:  8 hodin

Variabilní symbol:  65620


Místo konání: Brno, hotel AVANTI, Střední 61

UPOZORNĚNÍ PRO ŘIDIČE:  v termínu 11. 5.- 18. 6. 2020 probíhá oprava vozovky v ulici Střední, vjezd do hotelu je možný z  ulice Staňkova, vše by mělo být řádně označeno.

Dopravní spojení:

  • tramvají – tramvaj č. 1, 6, 7 zastávka Hrnčířská na ulici Štefánikově;
  • autem (GPS Loc: 49°12'46.17"N, 16°36'16.64"E) - pro příjezd z centra Brna odbočte z ulice Lidická na ulici Pionýrskou, poté vlevo směr Kaufland a sledujte směrovky k hotelu AVANTI;
    pro příjezd ze směru Praha sledujte směr Svitavy a směr Kaufland, po vjezdu na ulici Sportovní odbočte za Kauflandem doprava a sledujte směrovky k hotelu AVANTI;
    pro příjezd ze směru Bratislava jeďte stále rovně podél parku Lužánky směr Kaufland, za hokejovou halou na ulici Sportovní odbočte vlevo a sledujte směrovky k hotelu AVANTI.

Parkování:

  • placené parkování na parkovišti hotelu Avanti
  • zdarma v okolí nebo v obchodním centru Kaufland

Obsah:

Workshop je určen těm, kteří absolvovali celý cyklus školení „Spis auditora“. V rámci workshopu nebude přednášena teorie, ale naopak bude na případové studii procvičována praktická aplikace požadavků ISA na dokumentaci a rozsah prováděných auditních procedur. V průběhu workshopu bude účastník v roli vedoucího zakázky, který reviduje vybranou dokumentaci připravenou asistentem (stanovení významnosti, vyhodnocení rizik, auditní plán, testování vybraných kontrol, vybrané analytické testy, test opravné položky) a odpovídá na asistentovy zvídavé dotazy (testy ocenění zásob a úplnosti závazků, fyzická inventura, neotestované balance, následné události spod.). Moderátor workshopu bude pomáhat účastníkům nalézt chyby v dokumentaci a správné odpovědi na otázky.


Cena:

Pro auditory a asistenty auditora a uchazeče o vykonání auditorské zkoušky (nutno přihlásit se pod uživatelským jménem a heslem): 2. 100,- Kč vč. DPH

Cena pro ostatní:  3. 800,-  Kč vč. DPH

Platbu účastnického poplatku proveďte předem na číslo účtu: 87039011/0100 pod variabilním symbolem.

Daňový doklad vystavujeme na základě přijaté platby. Podrobnější informace naleznete v organizačních a stornovacích podmínkách pro vzdělávací akce Komory.