- E-shop
- Kurzy a školení pro auditory a uchazeče
- Příspěvky
- Košík
- Organizační pokyny ke kurzům a školením
- Kurzy a školení
- E-learningové kurzy
- Informace o zpracování osobních údajů
- Časopisy Auditing a Auditor
- Vydaná čísla
- Plán témat a harmonogram
- Desatero pravidel zveřejňování
- Předplatné a inzerce
WEBINÁŘ Inventura zásob-související auditní otázky
❕ Informace, podklady a přístupy k webináři budou účastníkům zaslány den před konáním akce.
Lektorka: Ing.
Martina KŘÍŽOVÁ CHRÁMECKÁ, auditorka, zaměstnankyně oddělení
metodiky auditu a účetnictví KA ČR
Termín konání: 22. září 2021 ONLINE
Čas konání: 9:00 - 12:00 hodin (3 hod. do KPV), prezence od 8.30 hodin
Webinář bude realizován prostřednictvím portálu: Cisco Webex.
Variabilní symbol: 65321
Okruh témat:
- Kdy je účast na fyzické inventuře povinná? Platí povinná účast jen pro zásoby, nebo i pro dlouhodobý hmotný majetek?
- K čemu slouží fyzická účast na inventuře?
- Co když se auditor nemůže inventury zúčastnit (zákonná omezení, omezení na straně auditora, COVID-19)?
- Videoúčast na inventuře – je možná?
- Co vše je nutné zdokumentovat ve spise?
- Jak postupovat, pokud má klient zásoby na více lokacích, včetně např. zahraničí?
- Jak postupovat, pokud má klient veškeré sklady spravované třetí stranou – stačí konfirmace?
- Fyzické počítání zásob auditorem při inventuře – je to detailní test věcné správnosti, nebo test kontroly?
- Jak stanovit velikost vzorku, který auditor počítá?
- Co dělat, pokud auditor napočítá odlišné hodnoty než inventarizační komise?
- Co dělat, pokud je inventura k jinému datu než konec účetního období?
- Co dělat, pokud auditor neumí vzhledem k povaze zásob jejich množství kvantifikovat?
- Jak provádět takzvané odrolování inventury na účetnictví?
- Jak inventarizovat rozpracovanou výrobu?
- Co když je na zásobách rozpracovaná výroba nehmotné povahy – projekty?
Cena:
Pro auditory a asistenty auditora a uchazeče o vykonání auditorské zkoušky (nutno přihlásit se pod uživatelským jménem a heslem): 750,- Kč vč. DPH.
Cena pro ostatní: 1.350,- Kč vč. DPH.
Platbu účastnického poplatku proveďte předem na číslo účtu:
87039011/0100 pod variabilním symbolem.