Výběry vzorků a jejich vyhodnocování v praxi

Cena pro ostatní.
 

2 450 Kč vč. 21 % DPH ks


Přidat osobu/y
Počet volných míst:

Vážená paní, vážený pane,

reagujeme na aktuální situaci v České republice, týkající se rozšíření koronaviru a doporučená preventivní opatření SZÚ.

Na základě rozhodnutí prezídia Komory Vás žádáme, abyste v případě, že jste se v minulých dnech vrátil(a) do České republiky z rizikových oblastí, zrušil(a) svoji účast na školení Komory.

Ze školení se můžete omluvit i z jiných důvodů, Vaše rozhodnutí budeme akceptovat.

Poplatek za školení Vám vrátíme zpět na účet. Pro vrácení poplatku je nezbytné, abyste se ze školení omluvil(a) e-mailem před zahájením akce.

Děkujeme za pochopení a ohleduplnost.
 


Lektor: Ing. Michal Štěpán, auditor, člen Výkonného výboru KA ČR, předseda Výboru pro metodiku auditu KA ČR

Termín: 13. 3. 2020

Čas konání:  9:00 - 14:00 hod.

  • prezence od 8:30 hod.
  • přestávka s občerstvením cca v 10:30 hod.

Počet hodin pro zápočet do KPV:  5 hodin

Variabilní symbol:  63920

 

Místo konání: Brno, hotel AVANTI, Střední 61

Dopravní spojení:

  • tramvají – tramvaj č. 1, 6, 7 zastávka Hrnčířská na ulici Štefánikově;
  • autem (GPS Loc: 49°12'46.17"N, 16°36'16.64"E) - pro příjezd z centra Brna odbočte z ulice Lidická na ulici Pionýrskou, poté vlevo směr Kaufland a sledujte směrovky k hotelu AVANTI;
    pro příjezd ze směru Praha sledujte směr Svitavy a směr Kaufland, po vjezdu na ulici Sportovní odbočte za Kauflandem doprava a sledujte směrovky k hotelu AVANTI;
    pro příjezd ze směru Bratislava jeďte stále rovně podél parku Lužánky směr Kaufland, za hokejovou halou na ulici Sportovní odbočte vlevo a sledujte směrovky k hotelu AVANTI.

Parkování:

  • placené parkování na parkovišti hotelu Avanti
  • zdarma v okolí nebo v obchodním centru Kaufland


Obsah školení:

  • Základní principy
  • Metody výběru
  • Faktory spolehlivosti
  • Velikost vzorku
  • Výběr peněžní jednotkou
  • Stratifikovaný výběr
  • Výběr úsudkem
  • Projekce chyb
  • Vyhodnocení vzorku
  • Celkové vyhodnocení chyb


Cena:

Pro auditory a asistenty auditora a uchazeče o vykonání auditorské zkoušky (nutno přihlásit se pod uživatelským jménem a heslem): 1.350,- Kč vč. DPH

Cena pro ostatní:  2.450,- Kč vč. DPH

Platbu účastnického poplatku proveďte předem na číslo účtu: 87039011/0100 pod variabilním symbolem.

Daňový doklad vystavujeme na základě přijaté platby. Podrobnější informace naleznete v organizačních a stornovacích podmínkách pro vzdělávací akce Komory.