Ověření jednotkového ocenění nedokončené výroby a hotových výrobků

Cena pro ostatní.
 

1 850 Kč vč. 21 % DPH ks


Přidat osobu/y
Počet volných míst:

Lektor: Ing. Radomír Stružinský, auditor

Termín konání: 25. května 2022 prezenčně

Čas konání:  9:00 - 13:00 hod.

Místo konání:  Praha, hotel Olympik, (vysoká budova), Sokolovská 138, Praha 8 - Invalidovna


Dopravní spojení:

  • tramvají – stanice Invalidovna, linky 8, 3, 24; poté cca 5 min. pěšky;
  • metrem – stanice trasy B – Invalidovna, poté cca 5 min. pěšky;
  • autem (GPS: 50° 5' 54.0358151" N, 14° 28' 6.5635872) – směr od centra: po Rohanském nábřeží, vpravo do ulice K Olympiku; směr od Libně: po ulici Voctářova, rovně přes křižovatku Švábky, vlevo do ulice U Rustonky, vpravo po ulici Sokolovská, vlevo do ulice Nekvasilova.

Parkování:

  • možnost parkování na parkovišti hotelu Olympik (hlídané parkoviště za 200,- Kč/den - je třeba zastavit před vchodem do hotelu, na recepci si vyzvednout a zaplatit kartičku na parkování a poté pokračovat dále na parkoviště).

V okolí hotelu jsou parkovací zóny, doporučujeme využít pražskou MHD.

Počet hodin pro zápočet do KPV:  4 hodiny

Variabilní symbol: 63422


Obsah:

1.    Zásoby jako specifický druh aktiv společnosti

2.    Zásoby nakupované a zásoby vytvořené vlastní činností

3.    Oceňování zásob v závislosti na způsobu nabytí

a.    Oceňování zásob nabytých koupí

b.    Oceňování zásob vlastní výroby

c.    Potenciální chyby v oceňování zásob

4.    Hlavní rizika auditorského ověřování zásob

a.    Hlavní rizika

b.    Zaměření auditorských testů

5.    Testy věcné správnosti (substantivní testy) při ověřování zásob

a.    Existence (inventury)

b.    Účtování do správného období

c.    Ocenění se zaměřením na pomalu obrátkové a zastaralé zásoby

6.    Cíle vnitřního kontrolního systému v oblasti zásob

a.    Cíle VKS v oblasti zásob

b.    Příklad dokumentace a testování vnitřního kontrolního systému v oblasti zásob

c.    Dopady výsledků testování

7.    Auditorská dokumentace

8.    Závěr – diskuse

Cena:

pro auditory a asistenty auditora a uchazeče o vykonání auditorské zkoušky (nutno přihlásit se pod uživatelským jménem a heslem): 1.050,- Kč vč. DPH

Cena pro ostatní:  1.850,- Kč vč. DPH

Platbu účastnického poplatku proveďte předem na číslo účtu: 87039011/0100 pod variabilním symbolem.

Daňový doklad vystavujeme na základě přijaté platby. Podrobnější informace naleznete v organizačních a stornovacích podmínkách pro vzdělávací akce Komory.