Kdo je připraven, není zaskočen, aneb co platí a co se připravuje

Cena pro ostatní.
 

6 740 Kč vč. 21 % DPH ks


Přidat osobu/y
Počet volných míst:

Dvoudenní více tematický seminář. 

Termín konání: 27.11. – 28.11. 2023 (pondělí, úterý), prezenčně 

Počet hodin pro zápočet do KPV: 14

Celkový počet 14 hodin do KPV je rozdělen v poměru 8 hodin neauditních témat a 6 hodin auditních témat.

Variabilní symbol: 68623 

Místo konání: Hotel TŘI VĚŽIČKY, Střítež u Jihlavy 11, 588 11 (https://www.trivezicky.cz/

Dopravní spojení: Hotel je situovaný na silnici 1/38 Jihlava – Havlíčkův Brod. Naproti čerpací stanici MOL. Z dálnice D1 sjedete na 112 km, směrem na Havlíčkův Brod. Hotel se nachází naproti čerpací stanici MOL cca 500 m od sjezdu. 

Osnova dvoudenního školení – příprava malé a střední auditorské praxe na auditorskou sezonu: Jde o rekapitulaci nejdůležitějších změn, na které by auditoři při přípravě na nadcházející auditorskou sezonu neměli zapomenout. Pozornost bude věnována zejména oblasti IT, účetních odhadů, systému řízení kvality (ISQM1) a také dopadům daňových změn a nového zákona o účetnictví na provádění a dokumentaci auditů. 

Přednášející: Ladislav Mejzlík, prezident KA ČR; Václav Moll, místopředseda DK KA ČR, Jana Pilátová, členka VV KA ČR a místopředsedkyně výboru pro SME/SMP


Harmonogram: 

pondělí 27. 11.
  9.00 – 13.00 Příprava malé a střední auditorské praxe na auditorskou sezonu
14.00 – 18.00 ISQM1-případová studie včetně monitoringu 

úterý 28. 11.
  9.00 – 14.00 Koncept nového zákona o účetnictví 

Cena: 

Pro auditory a asistenty auditora a uchazeče o vykonání auditorské zkoušky (nutno přihlásit se pod uživatelským jménem a heslem): 3.800,- Kč vč. DPH

Cena pro ostatní: 6.740,- vč. DPH 

Cena zahrnuje: 3 přednášky, podkladové materiály, občerstvení během školení, první den servírovaný oběd a večeři bufetovou formou včetně nealko nápojů. 

Cena nezahrnuje: ubytování, lze objednat na recepci hotelu. 

Kontakt na recepci hotelu:
Telefon: +420 567 129 111
E-mail: recepce@trivezicky.cz 

Cena pokoje pro účastníky:
1 lůžkový 1.600,- vč. snídaně (vč. DPH)
2 lůžkový 1.990,- (oddělená lůžka) vč. snídaně (vč. DPH) = 995,- / osoba

Recepce non-stop, check in od 14.00 hod. a check out do 10.00 hod. 


Platbu účastnického poplatku proveďte předem na číslo účtu: 87039011/0100 pod variabilním symbolem 68623. 

Daňový doklad vystavujeme na základě přijaté platby.