KA ČR hledá asistentku sekretariátu

Komora auditorů ČR vyhlašuje výběrové řízení na pozici asistentka sekretariátu.


Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělán,
  • praxi v administrativě min. 2 roky,
  • analytické a komplexní myšlení, pracovitost, samostatnost a zodpovědnost, organizační schopnosti, flexibilitu, schopnost týmové práce a zvládání zátěžových situací,
  • dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i ústním projevu,
  • znalost AJ,
  • dobrou znalost práce na PC (MS Office, ASPI).


Nabízíme:

  • práci na plný či částečný úvazek,
  • pružnou pracovní dobu,
  • smluvní plat dle kvalifikace a praxe,
  • notebook a mobilní telefon i k soukromému použití,
  • pracoviště v centru Prahy,
  • 5 týdnů dovolené,
  • příspěvek na MultiSport kartu,
  • možnost zapojení do systému interního vzdělávání,
  • nástup dle dohody.


V případě zájmu o nabízenou pozici pošlete Vaše CV a průvodní dopis na kontaktní email: vyberoverizeni@kacr.cz.

Vaše odpovědi očekáváme nejpozději do 31. října 2020.