WEBINÁŘ Co umožňuje, ale také vyžaduje digitalizace veřejné správy

Cena pro ostatní.
 

1 850 Kč vč. 21 % DPH ks


Přidat osobu/y
Počet volných míst:

Lektor: MVDr. Milan VODIČKA, daňový poradce, vedoucí sekce IT KDP ČR, člen komise Technology Tax Committee CFE Tax Advisers Europe.

Termín: 5. října 2021 ONLINE

Informace, podklady a přístupy k webináři budou účastníkům zaslány den před konáním akce.

Čas konání:  9:00 - 13:00 hod. (online prezence od cca 8:40 hodin)

Variabilní symbol: 64921

Počet hodin pro zápočet do KPV:  4 hodiny

Cíl semináře:

seznámit posluchače s aktuální situací ohledně přechodu na digitální písemnosti a komunikaci především s orgány veřejné moci, ale i soukromoprávně. Zabývat se budeme otázkami, kdy a jakým způsobem lze postupovat elektronicky, jak zajistit průkaznou identifikaci účastníků.  Náplní jsou dále požadavky na elektronické písemnosti a doklady, jejich vystavování a ukládání, zmíněny budou i aktuální otázky zachování věrnosti, spolehlivosti a průkaznosti digitálních písemností, ale také rizika vyplývající z používání informačních technologií.

Témata:

  • Konec éry papíru – legislativní základy
  • Digitální novinky v EU a ČR i výhled do budoucna
  • Právo na digitální služby – zásadní legislativní zlom?
  • Jak zveřejnit elektronickou účetní závěrku?
  • Znáte požadavky na digitální písemnosti? Umíte je zajistit?
  • Povinné náležitosti elektronického právního jednání
  • Prokazování digitální identity – eObčanka, BankID, eIdentita
  • Nový portál MoJe Daně – tipy z praxe
  • Portály justice, ČSSZ, zdravotních pojišťoven ad.
  • Digitální registry, rejstříky, výpisy, evidence
  • Příjem a ukládání písemností – zajištění neměnnosti, průkaznosti
  • Jak správně používat email a datovou schránku
  • Zvláštní případy pro období nouzového stavu COVID 19
  • Příklad úpravy účetních směrnic pro digitalizaci dokladů
  • Digitální rizika a hrozby, jak se jim vyhýbat

Školení je určeno podnikatelům, členům statutárních orgánů, účetním, ekonomům.


Cena: pro auditory a asistenty auditora a uchazeče o vykonání auditorské zkoušky (nutno přihlásit se pod uživatelským jménem a heslem): 1.050,- Kč vč. DPH

Cena pro ostatní:  1.850,- Kč vč. DPH

Platbu účastnického poplatku proveďte předem na číslo účtu: 87039011/0100 pod variabilním symbolem.

Daňový doklad vystavujeme na základě přijaté platby. Podrobnější informace naleznete v organizačních a stornovacích podmínkách pro vzdělávací akce Komor.