- E-shop
- Kurzy a školení pro auditory a uchazeče
- Příspěvky
- Košík
- Organizační pokyny ke kurzům a školením
- Kurzy a školení
- E-learningové kurzy
- Informace o zpracování osobních údajů
- Časopisy Auditing a Auditor
- Vydaná čísla
- Plán témat a harmonogram
- Desatero pravidel zveřejňování
- Předplatné a inzerce
WEBINÁŘ Co umožňuje, ale také vyžaduje digitalizace veřejné správy
Lektor: MVDr. Milan VODIČKA, daňový poradce, vedoucí sekce IT KDP ČR, člen komise Technology Tax Committee CFE Tax Advisers Europe.
Termín: 5. října 2021 ONLINE
Informace, podklady a přístupy k webináři budou účastníkům zaslány den před konáním akce.
Čas konání: 9:00 - 13:00 hod. (online prezence od cca 8:40 hodin)
Variabilní symbol: 64921
Počet hodin pro zápočet do KPV: 4 hodiny
Cíl semináře:
seznámit posluchače s aktuální situací ohledně přechodu na digitální písemnosti a komunikaci především s orgány veřejné moci, ale i soukromoprávně. Zabývat se budeme otázkami, kdy a jakým způsobem lze postupovat elektronicky, jak zajistit průkaznou identifikaci účastníků. Náplní jsou dále požadavky na elektronické písemnosti a doklady, jejich vystavování a ukládání, zmíněny budou i aktuální otázky zachování věrnosti, spolehlivosti a průkaznosti digitálních písemností, ale také rizika vyplývající z používání informačních technologií.
Témata:
- Konec éry papíru – legislativní základy
- Digitální novinky v EU a ČR i výhled do budoucna
- Právo na digitální služby – zásadní legislativní zlom?
- Jak zveřejnit elektronickou účetní závěrku?
- Znáte požadavky na digitální písemnosti? Umíte je zajistit?
- Povinné náležitosti elektronického právního jednání
- Prokazování digitální identity – eObčanka, BankID, eIdentita
- Nový portál MoJe Daně – tipy z praxe
- Portály justice, ČSSZ, zdravotních pojišťoven ad.
- Digitální registry, rejstříky, výpisy, evidence
- Příjem a ukládání písemností – zajištění neměnnosti, průkaznosti
- Jak správně používat email a datovou schránku
- Zvláštní případy pro období nouzového stavu COVID 19
- Příklad úpravy účetních směrnic pro digitalizaci dokladů
- Digitální rizika a hrozby, jak se jim vyhýbat
Školení je určeno podnikatelům, členům statutárních orgánů, účetním, ekonomům.
Cena: pro auditory a asistenty auditora a uchazeče o vykonání auditorské zkoušky (nutno přihlásit se pod uživatelským jménem a heslem): 1.050,- Kč vč. DPH
Cena pro ostatní: 1.850,- Kč vč. DPH
Platbu účastnického poplatku proveďte předem na číslo účtu:
87039011/0100 pod variabilním symbolem.
Daňový doklad vystavujeme na základě přijaté platby. Podrobnější informace naleznete v organizačních a stornovacích podmínkách pro vzdělávací akce Komor.